10 februari 2012

Lugn och ro

Så va de fredags mys igen då?
Jobbat idag och ska jobba dag i morgon sen på söndag har jag tagit
ledig för vi ska på dop, så denna helg blir en kort jobbarhelg :)
Sitter nu i soffan och bara myser och glor på tv.
My ligger som ett plåster på mig som vanligt :) resten av flocken ligger utspridda lite
överallt. Gubben är på kick off med jobbet så jag har fredgas mys själv i kväll.
Nu ska jag ta mig lite kaffe och vänta in Adam liv som börjar straxt, i kväll är ju
Maria Montazami med och de vill jag inte missa :)
Ha en härlig kväll

1 kommentar:

  1. Ibland är de skönt med egentid en fredagkväll :)
    NJUT!!!
    Kram

    SvaraRadera

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....