23 februari 2012

Affair mycket Shabby

Sökte i går på vita trä hjärtan och de första jag fick upp va en butik här i stan som funnits i 3 år,
fattar inte hur jag kunnat missa den?
Affair heter den och har massor av inredning, och där fick jag tag i denna ljuslykta.
och dessa hjärtan som jag ska ha till mina lampfötter.
Hittade en kaffe burk som jag fastnade för men va lite tveksam men ska tillbaka med
en kompis i morgon så då köper jag nog den.
Cool foto lins till Iphone
Fösta lampskärmen klar, ska bara på band men måste först hitta nått jag gillar.
Lampskärm och shabby fot som jag målat och sandpapprat själv :)
Nu soffhäng och kaffe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...