17 februari 2012

Kalas hela helgen

Nu är jag lite dålig att blogga IGEN :)
Jobbat klart för denna vecka och hade sovmorgon i morse och vaknade med en fruktasvärd
huvudvärk :(
Tablett,kaffe och frukost så blev de bättre men jag känner att den finns fortfarande där.
Jaja, jag mår i alla fall bättre än i morse.
Har nyss tagit en dusch och gjort korkskruvar i håret och gjort en fransk manikyr på naglarna,
så nu är de bara sminket kvar sen är jag klar för kvällen.
Sambons dotter fyller 13 i morgon, men vi ska fira henne i kväll för i morgon ska vi på fest då
min moster fyller år. Så denna helg är fullbokad förutom söndagen så jag bara ska vara hemma och slappa, förutom 4 hundar som ska i badet :)
Nu ska jag ta mig lite kaffe och invänta sambon som straxt kommer hem.
Ha en härlig kväll mina vänner

1 kommentar:

  1. Kul me massa kalas :)
    Har också ledig helg så jag ska bara njuta.
    Ha så trevligt nu!
    Kram

    SvaraRadera

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...