08 februari 2012

Fika besök

Äntligen färdig med allt för denna dag.. nästan i alla fall :)
Har torkat damm, dammsugit och skurat golven så nu är de rent här.
Har oxå fixat middagen och idag ska vi käka lax med citronsås som man bara slår över fisken
och sen in i ugnen, ska bli spännande och se om de är gott.
Har hört att de ska vara kanon gott.
Senare får vi fika besök av min moster och efter d ska vi ta en sväng till Hälla för att köpa doppresent och hårfärg.
För nu håller de gråa på att ta över så nu är de dags att sätta stopp för de :)
Här vräker snön ner nu, lite mysigt tycker ja :)
Ha en härlig dag mina vänner

1 kommentar:

  1. Laxen me den fårdiga såspåsen har jag provet, jag hade me tomat och den var supergod.
    Ja inte kul när de gråa tar över, jag är ju ljus men dom gråa syns ändå.
    Kram

    SvaraRadera

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...