02 januari 2012

Wiiiiiiiiii

Så va de nytt år och nu så ska jag vara hemma ett tag framöver :)
Trevligt att åka bort men nu ska de bli skönt att vara hemma en helg.
Nyår va som vanligt trevligt och denna gång kom vi i säng så sent som 03,30 så i går va jag mer
död än levande :)
Vi tillbringade hela kvällen som döa sillar i soffan.
Tur jag är ledig idag och i morgon sen jobba 2 dagar och sen ledig helg :)
Lite bilder från nyår, tagna med mobil.
Wii dans så klart.
Johanna och Fanny är proffs :)
Själv spelade jag badminton och lite annat så jag har sån träningsvärk idag :)
Förrätten på gång
Leo som vanligt på egen stol :)
Syrran hade gjort en så god tårta med maräng
12 slaget
dessa lyktor är så tjusiga, blev så förvånad då hela himlen va full med dessa
Trötta hundar efter tolvslaget
Jag kunde inte hålla mig... utan idag va jag och köpte ett wii med bräda till och de va den sista med special pris som fanns kvar :)
Så idag har jag tränat så i morgon kanske jag inte kan gå normalt haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vilket skitväder

Vräkte ner regn när jag vaknade, nu vräker snön ner och de stormar. Så typiskt när snön försvunnit helt. Jaja vi är i alla fall på g mot vår...