26 januari 2012

Uppe med tuppen

Ledig och vaknar kl 8, gillas inte men jag va ju pigg och kaffesugen.
Klev upp och fixade kaffe, startade datorn och tände ljus, sen satt ja i 2 tim.
Nu har jag varit ute 1 tim. med hundarna och snön bara vräker ner, lite mysigt är de :)
Käkar just nu frukost och bloggar samtidigt, men straxt ska jag ta tag i dagen och fixa lite här hemma. Måste hitta nå bra ställe att ställa dom nya fina krukorna på, sen ska hängas tvätt och vattnas blommor.
Efter de ska jag köra ett pass zumba sen blir de ett skönt bad.
Så nu utgår jag för denna gång och gör lite nytta :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vilket skitväder

Vräkte ner regn när jag vaknade, nu vräker snön ner och de stormar. Så typiskt när snön försvunnit helt. Jaja vi är i alla fall på g mot vår...