09 januari 2012

- grader

I morse när jag skulle till jobbet va de -10 grader.
och pansar is på rutorna :( Vet inte om kupèvärmaren gått sönder.
Blev en aning stressad då jag inte gick ut nå tidigare då jag inte brukar behöva skrapa rutorna.
Jag orkar inte ta i när de är sån is så de va bara snällt och vänta lite så jag kunde skrapa upp
en lite glugg (tur inte snuten såg) för då hade jag nog fått böter :)
Nu har jag nyss klivit ur ett varmt bad och sitter här och slappar innan jag ska tillbaka till jobbet
för att jobba kväll sen har jag 3 lediga dagar igen för att jag jobbar i helgen.
Ha en härlig dag

1 kommentar:

  1. Brr va kallt!!
    Nu verkar de bli varmare igen :)
    Skönt och vara ledig några dagar nu, själv åker vi på torsdag.
    Kram

    SvaraRadera

Vilket skitväder

Vräkte ner regn när jag vaknade, nu vräker snön ner och de stormar. Så typiskt när snön försvunnit helt. Jaja vi är i alla fall på g mot vår...