03 januari 2012

Bort med julen

Kört stenhårt med mitt wii idag.
Nöjd som sjutton efteråt :)
Sen har jag tvättat och tagit bort nästan hela julen, bara ljusstakar kvar.
Lika roligt varje år att ta fram de men jag ledsnar lika fort. Så till helgen åker säkert
ljusstakarna oxå :)
Nu ska jag ut med doggarna sen åker dom i duschen som vanligt när de är så här skitigt ute.
Sen ska jag bara ta de lugnt och göra så lite som möjligt.
I morgon är de jobb som gäller, delad tur och på ons. dag sen är jag ledig tills mån.
Ons ska vi ha möte så den dagen går nog snabbt :)
Ha en skön kväll mina vänner

1 kommentar:

  1. Skönt och få börja träna, riktigt längtar!!

    Julen började jag plocka i söndags, har lite kvar.
    Kram

    SvaraRadera

Vilket skitväder

Vräkte ner regn när jag vaknade, nu vräker snön ner och de stormar. Så typiskt när snön försvunnit helt. Jaja vi är i alla fall på g mot vår...