12 december 2011

Huvudvärk och less

Usch vilken dag:(
Vill bara krypa ner under täcket och sova och hoppas på att nästa dag blir bättre.
Huvudvärk av att denna tele går varm och att man aldrig får vara ifred på sin lediga tid.
Byter snart nummer så jobbet inte får tag i mig.
Har väl nästan hållit på hela min lediga helg och hela dagen idag.
Bilen paja igår så nu är den på verkstad och de kommer inte bli billigt :(
Ska straxt iväg och jobba och där kan man äntligen koppla av, sjukt att man kopplar
av mer när man jobbar än när man är ledig, men de är ju när man är ledig problemen uppstår.
Får i alla fall en ny vikarie som går bredvid i kväll och den som gick bredvid förra veckan
har sjukt barn. Sen har en slutat hos oss och min stackars arbetskamrat ligger inlagd (jag hoppas verkligen du snart blir bra gumman) Saknar dig massor och tänker på dig.
Så allt är upp och ner just nu, lovar att jag längtar till jul när jag ska vara långledig och tänker stänga av mobilen helt då.
Nu ska jag ta en tablett och bara vara tills de är dags att bege sig till jobbet.

1 kommentar:

  1. Läser att fler har en dålig måndag :(
    Jag ska jobba kväll/natt, hoppas jag inte har för ont.
    Drar mig alltid för och ringa doktorn.

    Ha en bra kväll! Kram

    SvaraRadera

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...