05 december 2011

Ja ser d snöar :)

Kolla.. Idag har jag börjat sticka :)
Kan säga att jag är inte den som handarbetar men jag bara måste ha nått att göra på jobbet
då de ibland kan bli väldigt långtråkigt.
Ska sticka en tub halsduk.
Ny klippt lite herre, han och My va å klippte sig idag och i morgon är de Selmas tur.
Fick av min sambo idag :)
Ja kan inte vara utan läppglans, har olika ligger lite överallt så dom är lätt åtkomliga :)
Så här såg de ut i morse, frostigt och fint :)
och nu snöar de :) :)
Halvtaskiga bilder och olika storlekar, taget med mobil och då blir de lite sämre.
Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....