29 december 2011

Fullt ös

Hejsvejs
Här är full fart just nu :)
Jobbade i går, va en sån där mellandag och de va helt ok, nu är jag ledig
tills nästa ons.
Just nu har jag oxfilén i ugnen sen när den nästan är klar så ska jag fylla den
med gorgonsola och baka in den, och den sista grillningen gör vi på nyår då den ska ätas.
Är så skönt att förbereda så slipper man på nyår.
Tar en mugg kaffe nu och passar på att blogga sen ska jag bädda rent i sängen.
Gubben åker förbi bolaget och inhandlar drickat till nyår när han åker från jobbet, och i morgon
är även han ledig så då ska bara slappas och njutas.
På lördag drar vi åter igen till Bålsta där nyår som vanligt firas.
Nu måste ja ila och kolla köttet.
Ha en skön dag mina vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....