13 december 2011

Erbjudande

Fick nyss ett samtal och blev erbjuden ett nytt jobb.
De va min förra arbetsgivare som ville ha mig och de är ju alltid roligt att man är uppskattad.
Tyvärr kan jag inte ta jobbet då man jobbar dygn, funkar inte för mig med 4 hundar.
Min sambo ställer upp mycket som åker hem ibland när vi jobbar kväll båda två och
går ut med hundarna.
Så tyvärr måste jag snällt tacka nej vilket är lite drygt, men jag vet att dom ringer när de
dyker upp nått nytt, för dom vet att jag inte trivs i denna kaos som är på jobbet.
Nu ska jag äta sen frukost och förhoppningsvis ska jag sen njuta av mina lediga dagar
och jag hoppas som alltid när jag är ledig att ingen ringer från jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...