14 maj 2011

Shoppat blommor

Hejsvejs
Nyss hemkommen från en härlig cykeltur så nu vankas straxt kaffe :)
Ang. Hovet och Cesar Millan, ja..va ska man säga?
Han är helt otrolig, d va en upplevelse som inte går att beskriva och d bästa av allt va nog när man fick se ur hundens synvinkel för då började man förstå va mycket fel man gör.
Ja kan bara säga att d va värt att åka dit och jag skulle kunna göra d igen :)
Tyvärr fick vi inte fota så d blev en bild på en upplysande globen bara.
I dag har vi varit och handlat lite blommor, medans jag packade upp d vi handlat åkte T till Ikea och köpte oss varsin kudde eller va de heter som man har laptopen på, så nu slipper d bli varmt i knät när man sitter i soffan :)
Ny hylla blev d från Ikea oxå, men vet inte riktigt va jag ska ha där än.
Törnrosas kjortel
Kan bli 3 m hög och såååå läcker.
Snöflinga som jag bara måste ha, den är tacksam och blommar långt in på hösten och blir så stor och fin. Även jordgubbsplanta som vi brukar ha och den ger jordgubbar hela sommaren.
Fuchsia, perfekt då d inte kommer åt nån sol på denna vägg.
Pelargoner är oxå ett måste
Här är Törnrosas kjortel, som antagligen får större kruka eftersom den växer :)
Nu blir d kaffe och tv.
Ha en härlig kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....