10 maj 2011

Dålig bloggare

Hej
Fy på mig va dålig jag är på att blogga just nu :(
I helgen jobbade jag och då gick tiden så fort när man väl va hemma, och nu har jag varit ledig
mån,tis och då har jag bara suttit ute och sola och varit skit trött på kvällen.
Men tittar i alla fall in en snabbis nu.
Har nyss duschat och käkat och snart ska jag och jobbar kompisen ta en sväng ut med hundarna sen ska jag iväg till en kompis och fika.
I morgon är de jobb igen men jobbar dag och sen är jag ledig tills på mån. har ju tagit sem. på torsdag då vi ska till hovet i Stockholm.
Näää nu måste jag ila igen :)
Ha en underbar kväll mina vänner

1 kommentar:

  1. Man hinner inte allt när man är ledig :)
    Annat man vill göra när de bjuds på kanonväder!!
    Kram

    SvaraRadera

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...