29 maj 2011

Nightmare Outlett

Hejsvejs i stormen
I dag tog vi en sväng till Enköping och handlade lite kläder.
Gillar Nattmaran som vi säger då dom är såååå billiga på kläder :)
Svarta leggins med silver detaljer
Vita leggins
Sen hittade jag en vit kort kjol och så blev d en vit klänning och 2 par brallor.
Mina coola solbrillor som jag köpte på marknade i går
Denna köpte jag till mamma på morsdag
och så blev d självklart en morsdags tårta
My sitter och käkar nu när hon blivit av med pälsen för svansen killar på rumpan :)
En frussen Selma utan päls :)
Nu ska jag börja med maten här sen blir d mys resten av kvällen och i morgon jobb
sen ledig i 3 dagar :)
Ha en skön kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...