27 oktober 2010

Snabba puckar

Hej

I går kväll ringde bossen och frågade om jag kunde hoppa in och jobba i kväll.

Ska inte börja mitt schema förs nästa vecka tror jag att de är men självklart kan jag hoppa in.

Men hade inte hunnit något intro på kvällspasset så jag ringde Julia som jobbade igår kväll och bestämde att jag skulle komma dit till 20 igår kväll (tur man bor nära).

Har knappt hunnit smälta detta att jag fått jobb och allt går så snabbt så de får blir som de blir.

Har ju alltid gått intro 1 vecka på andra ställen men här blev d bara en dag. Tur man är lättlärd och inte rädd för att göra lite fel hehe.

Ska i alla fall bli roligt att jobba själv i kväll, få se va vi hittar på för roligt.

Nu ska jag vika lite tvätt och vattna mina törstiga blommor sen bara ta d lugnt tills jag ska i väg.

Ha en härlig dag

1 kommentar:

  1. Härligt och få komma iväg och , har du gått hemma länge?
    Kram Anna

    SvaraRadera

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....