22 oktober 2010

Dålig bloggare

Hej

Fy på mig va dålig jag är på att blogga just nu.

Kan i alla fall berätta att igår va jag och träffade en brukare och d verkade kanon bra och allt kändes helt ok, så på måndag ska jag gå intro mellan 8-16 sen får vi se vad som händer.

Jag hoppas verkligen jag får detta jobb och kan ni tänka er att de är i samma område som jag bor så närmare jobbet kan man inte ha :)

Så håll nu alla tummar att jag får detta jobb :)

Nu sitter jag och slappar i soffan, hundarna sover och middagen är snart klar :)

I kväll blir d soffmys och Idol :)

Ha en härlig kväll

1 kommentar:

  1. Åhh va kul om du får jobbet, klart jag håller tummarna.
    Här blir de tacos och idol i kväll.
    Ha de bra och ibland har man bloggsvackor.
    Kram Anna

    SvaraRadera

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...