26 oktober 2010

Inget är som väntans tider

Hej

Vilket härligt väder d är i dag. Skön luft, strålande sol och lite frost på backen :)

Här har vi nyss varit ute på en promenad så jag ska straxt sätta mig ner och skriva en matlista för storhandling.

I går blev de jobb i 9 tim. Jag va helt slut när jag kom hem då jag inte är van att jobba så många timmar i sträck, men roligt va d och jag träffade så mycket härliga människor :)

I dag väntar jag på att chefen ska ringa då vi ska diskutera fortsatt jobb och träffas och skriva papper, så jag har mobilen med mig vart ja än går idag :)

Nu avlägsnar jag mig för stunden och ska fixa lite här hemma :)

Ha en härlig dag mina vänner

1 kommentar:

  1. Va kul att du fått jobb o hoppas på bra schema nu bara.
    Ha en bra kväll !Kram

    SvaraRadera

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...