04 april 2015

Vilken härlig dag

Idag har jag blivit firad :)

Nu sitter jag i soffan och ska göra så lite som möjligt.



Ska kolla dessa upplevelser som jag fick och se om jag hittar
något som faller mig i smaken :)


Rock by Sweden armband :)



Detta fina hjärta


fullt i godis :)


Denna passade perfekt i mitt vardagsrum med tanke på den
rosa färgen :)


och denna i sovrummet.


Min syster är sååå duktig på att göra kort :)




Detta kuvert va ju bara jag till 100%
Bling bling :)

Tror jag ska rama in de för att de är sååå fint :)


Nu ska jag kolla om jag hittar nån upplevelse :)

Ha en skön kväll


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...