12 april 2015

En dag kvar på ledigheten

Godkväll

Så va de söndag igen, fast de gör inget för jag är ledig i morgon oxå :)

I fredags va jag nere hos Jessica och fikade, vi satt på hennes inglasning och de
va så varmt och skönt där.

I går tog vi en kort hojtur till Strömsholm och tog en glass.
Jag vill ha lite mer varmgrader innan jag kan njuta av att åka hoj.

Sen i går kväll va vill till mamma och grillade.

Idag har vi varit på Rusta och köpt nya mattor till kök, hall och sovrum.

Mattorna från köket och hallen va ganska nya så dom åkte in i små rummen.


Hittade dessa tabletter som rengör tvättmaskinen så dom har jag testat
så nu luktar den fräscht igen :)


Har även bytt gardiner i sovrummet idag :)


Mina tomatskivor jag satte i mars växer så de knakar :)


och pelargonerna jag övervintrat blommar för fullt nu :)


Nu blir de en lugn kväll i soffan.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....