06 april 2015

Ledigheten över

Dessa 4 lediga dagar har gått så fort.
Vi har haft fullt upp varenda dag :)

I går va vi hos syster och åt så god påsk mat.
Tack snälla.

Fick tips om detta till hundarna så idag har jag köpt de.
Jag hoppas de funkar på mina som har problem med torr hud
och fukt eksem hela tiden.



Detta är så typiskt Selma, ingen korg får stå intill en vägg.
Här ska allt stå mitt på golvet så att man snubblar :)


Idag har vi varit hos sonen och hälsat på.
Aston är så duktig att hoppa och jag fattar inte att han orkar :)


Samtidigt fick jag en ny tatuering som jag är så nöjd med :)


Nu är de tv resten av kvällen och i morgon blir de jobb igen.

Ha en skön kväll.



1 kommentar:

  1. Tack för att ni kom och åt med oss! Det här får ju nästan bli en tradition tycker jag ;) kram

    SvaraRadera

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...