06 november 2014

Snart dags att börja jobba igen

Sista dagen ledig sen är de dags för min långa helg.
Avskyr att jobba helg, men som tur är är de bara var 3:e helg.

Idag va inte hundarna alls sugna att gå ut, dom gillar ju inte när de är blött.


Vi har velat lite fram och tillbaka om att skaffa en rund matta.
Gillar den men måste vänja mig lite, tycker de ser så konstigt ut :)


Mysväder synd bara de inte ligger kvar. Är ju bara blötsnö som kommer ner.

Men ack så mycket ljusare de blev :)


Nu ska jag ta ut mina hundar och kissa sen ska dom få mat.

Sen blir de soffan för mig :)

Ha en skön dag/kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...