29 november 2014

Galla och pyntat

Började dagen med ett gallstens anfall kl:4.00 i morse som tur va vad de ett 
kort men ack så intensivt anfall :) Usch vill inte mer.

Som tur va kunde jag somna om sen och mådde bättre när jag vaknade :)

Idag har vi advents pyntat och köpt present till Maya som fyller år i morgon.

Här är sååå mysigt med alla ljus överallt, bara snön som fattas.



Hittade så fina servetter med änglar på Rusta så dom fick följa med hem :)

Nya stjärnorna som Jessica köpte till mig i går pryder mitt köksfönster
och lyser så fint :)

 Ny vit slinga i taket ute blev de i år.

 Ny ljusstake i sovrummet som ser gammal och sliten ut.



 I går kväll efter jobbet satte jag upp mina nya hissgardiner.

Nu ska jag snart kolla på så mycket bättre och sen blir de BB som inte går att missa :)

Ha en härlig kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....