22 november 2014

Pyssel

Godkväll

Igår la vi oss tidigt så idag har jag varit pigg för en gång skull.

Vi tog en sväng till Ica Maxi sen va jag till Jessica och hämtade en limpistol
och färg, blev även en fika där innan vi gick hem :)

Hittade lite pyssel på Ica Maxi som jag skulle ha till ena min ljusstake.


Denna som jag haft i så många år pimpade jag lite.


Dekorerings tejp och pärlor :)


Nu tittar jag på tv mellan målningarna av mina röda
tomtar som nu ska bli vita. 

Kvistlack, chalk pain sen en antikvit färg på de.
Snart är chalk paint färgen torr så då ska jag göra sista lagret med den vita färgen.

Ha en skön kväll för nu måste jag fortsätta.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...