06 maj 2014

Pollen



Fy sjutton för pollen :(

Har alltid avskytt de då de är gult överallt både ute och inne, men nu för första
gången så reagerar jag på de.
Har så ont i mina ögon och de skaver under ögonlocken så jag vill inte blinka.

Fick åka från jobbet idag och åka till apoteket och köpa ögondroppar och nu känns
de lite bättre men vill gärna slippa de helt då jag får så ont i huvudet att att gå
och kisa.

Ja ja nog om de tur de snart är över.

Nu har jag jobbat 2 dagar och är ledig i morgon och på tor så i morgon ska jag 
ta mig en härlig sovmorgon och sen ska jag göra så lite som möjligt :)

Nu ska jag inta liggläget i soffan och kolla på tv:n.

Ha en skön kväll mina vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...