17 maj 2014

Mycket frisk luft

Godkväll

Vilket väder vi har, jag bara njuter :)
Bara allt vidrigt pollen försvinner, för usch va mycket de är nu igen.

Idag tog vi en tur till mamma.
Sonen med fam. kom oxå dit så mannen fick hjälp av William att tvätta hojen.


Aston kollade på under tiden.


Sen skulle de prov sittas :)


När vi åkte hem ringde en jobbar kompis till mannen och dom skulle åka till Måns ols och fika.
Så vi åkte hem och gav hundarna mat och sen satte vi oss på hojen igen och
åkte till Sala :)
Där blev de en kall öl i solen vid vattnet, så nu är jag sååå trött av all frisk luft så snart sover jag gott :)

Nu ska jag titta en stund på tv:n innan de är dags att krypa ner i sängen.
Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....