28 maj 2014

Godkväll

Idag har jag varit ledig och gjort så lite som möjligt. Är så trött då jag sovit
lite dåligt några nätter.

I går efter jobbet va jag till optiken för att göra en ny syn undersökning och skaffa nya
brillor. Blev även ett par solglasögon med styrka, så nu längtar jag tills dom är klara :)

Hämtade även nya mobilen igår. Vi har ju förlängt våra abonnemang så nu blev de
en guldfärgad Iphone 5s.


Idag kom nya surfplattan som är sååå tunn och bättre än den jag hade innan.


Nu ska jag återgå till att glo på tv:n och i kväll blir de nog tidig säng som de känns just nu.

Ha en skön kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...