07 mars 2014

Skön ledig dag

 Nu har jag gjort första veckan på extra jobbet jag har under tiden min brukare ligger på
sjukhuset. Som de känns så går jag nog inte till baka utan stannar på detta då jag trivs kanon bra :)
De bästa är ju att denna brukare har företaget jag jobbade åt förut och dom jobbar jag
mer än gärna åt :)


Idag har jag varit ledig och bara tagit hand om mig själv.

När mannen kom hem idag så åkte jag och klippte mina slitna toppar, och
köpte lite nya produkter till håret.
Efter klippningen åkte jag och sola.


Sen åkte vi och hämtade hem hojen då de ska bli fint väder i helgen.
Så i morgon kanske de blir en premiär tur :)



Nu ska jag fortsätta kolla på Let`S Dance.

Ha en härlig kväll mina vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....