13 mars 2014

Långledig

Godkväll

Denna hittade jag på Willys idag och mums sååå god den va :)


Idag har jag varit ledig och kan säga att jag njuter av att sitta i min egen soffa nu, då jag har jobbat
bara kvällar ett tag.

Har städat, bäddat rent i sängarna, tagit reda på tvätten från igår, badat 4 skitiga hundar, solat
och handlat åt Jessica som kommer hem i kväll vid 22 från Egypten :)

Så jag lovar att jag sitter med gott samvete nu och bara njuter och jag är ledig ända
tills mån kl:16 :)

Längtar som bara den till Jessica kommer hem, i morgon får jag äntligen träffa barnen 
och krama och pussa på dom :)

Nu ska jag kolla på farmen :)
Ha en härlig kväll.

1 kommentar:

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...