29 mars 2014

Dags för ett inlägg

Godkväll

Va ett tag sen jag skrev här märker jag :)

I söndags åkte jag på magsjuka så jag låg hela söndagen och måndagen.
Men sakta men säkert så började jag få orken tillbaka så igår kväll jobbade jag.

Idag skulle jag ha jobbat men har varit ledig då vi varit på mc mässa här i stan.

Efter mässan blev de kaffe och tårta hos Jessica då vi firade Freya som blev 2 år igår.
Sen kom sonen m fam. så vi gick ut med barnen och cyklade då de va så underbart varm
och härligt ute. Hela våran gård va full med vuxna och barn ute :)
Tror vi va ute några tim sen blev de årets första grillning hos Jessica och barnen va så snälla
fast dom va så trötta efter all frisk luft idag.

Nu har vi nyss kommit hem och jag är helt slut, så nu blir de soffan resten av kvällen och
tidig säng då jag ska jobba hela dagen i morgon.

Farmors gullunge fick låna Freyas bil :)



Glöm inte ställa om klockorna i natt :)

Ha en skön kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....