27 januari 2014

Soff byte

Så va de måndag igen, fy va helgerna går fort, tycker inte jag hinner nått alls.

I lördags åkte vi ut till Dollar Store och köpte hiss gardiner.
Dom hade massor av olika för 50:- st så de blev ett par svarta med vita prickar till
burspråket :)


I går kom Jessicas föräldrar hem från Thailand, Jessica och jag fick varsin nyckelring
med vårat namn på :)


Självklart så blev de en fika hos Jessica igår så jag fick pussa på barnen :)

Träffade på min jobbar kompis (även granne) utanför så nu har vi bytt soffa med varandra, då
dom ska flytta och inte får plats med den stora dom har.
Så dom tar våran som är lite mindre och vi tar deras stora. Vi har ju kollat runt
lite och är sugna på soffan med 2 divaner så de blev ju perfekt att byta med dom :)

De värsta är bara att vi måste möblera om och flytta tv och hylla som sitter på väggen.
Men de blir nog bra bara allt är klart :)

Nu ska jag dricka Chai tea latte sen ska jag ta mig en dusch.
I kväll vankas de jobb.

Ha en bra dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...