19 januari 2014

Lite för mycket nu

Godkväll

Har lite mycket med jobbet just nu så jag orkar inte tänka på bloggen.
Har i alla fall haft 4 dagar ledig och de har varit så skönt att få koppla bort
jobbet ett tag.
I morgon är jag ledig men ska på möte som ska bli spännande och se om de leder till något :)

I fredags hade jag Freya här hemma en stund på dagen 
och här sover hon sött och Electra har full koll på henne :)


I går va vi hos Jessica och åt Indisk mat och de va lika gott som alltid.

Har fått in lite brunt i mitt svart vita sovrum så nu är de lite varmare.
Hittade även en par beiga gardiner med lite svart på och de blev oxå varmare än att
ha helvita.


Idag har jag bakat blåbärs muffins och så tog vi en sväng till Sko punkten då jag va tvungen
att ha ett par nya varma tofflor och självklart (sko galen som jag är) så hittade jag ju
ett par dojor på rea som de stod Ullis på :) :)


Nu ska jag glo lite på tv:n
Ha en skön kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...