10 januari 2014

Julen och julnaglar

Nu ska vi äntligen få kallt och de glädjer mig, hoppas bara vi får lite snö oxå.

Här har vi slängt ut allt som har med julen att göra, jag ledsnar ju så fort :)

Idag blev jag äntligen av med mina jul naglar och de är så skönt då jag inte
gillar rött men de va en lite kul grej att ha röda tomteluvor :)

Har ju varit lite taskigt med tid att fixa naglarna då jag jobbat och både Jessica (som gör
naglarna) och jag legat sjuka.

Men nu så är ordningen återställd bara lite hosta kvar.


Fredag och ledig så här ska slappas och njutas i helgen :)

Ha en trevlig helg alla

2 kommentarer:

  1. Supersnygga!
    Har du gjort dom själv?
    Ha en mysig helg!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Nej jag har inte gjort dom själv.
    Har en granne som alltid fixar mina naglar :)
    kram

    SvaraRadera

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....