21 november 2013

Halkigt att gå

Sitter just nu med inoljade fötter och plastpåsar på fötterna
Har tyvärr så svårt att sitta still, men tvingar mig själv nu då de är jäkligt halkigt att gå omkring :)

Hundarna följer mig vart jag än går och undrar va sjutton de är som prasslar :)
Idag började min helg så jag har hela 4 dagar ledigt, så skönt då de har varit lite mer jobbande
än vanligt.
Så idag har jag torkat allt damm, vikit tvätt, golven får vi ta i morgon då jag på efm
har fixat mina naglar som fått vänta en vecka längre då de inte funnits någon tid över.

Denna gång blev de vita tippar med snöflingor, och jag är som vanligt nöjd :)


Nu ska jag tända ljus och krypa ner i soffan.

Ha en skön kväll

1 kommentar:

  1. Kul och fixa till sig, snygga naglarna blev,
    HA en bra kväll och halka inte!
    Kram

    SvaraRadera

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....