29 november 2011

Yeehaaa

En bra dag idag.
Skönt att vara ledig och INTE tänka på jobbet, och d kan jag säga att de händer alldeles för sällan.
Idag är jag bara, vilket jag skulle behöva så fort jag är ledig, och vet fler som skulle behöva de.
Mina kära arbetskamrater :)
Har bara tagit de lugnt idag och småpulat i min takt här hemma.
Electra har hjälpt mig att sätta ut lite tomtar, vet varför hon hjälper mig, de kan ju vara nått
att sno och tugga sönder :)
Då vi klädde lilla granen snodde hon ju en kula snabbt som attan och hade sönder :)
Funderar på om jag ska plåga Casper lite och sätta på han en tomteluva och ta ett kort.
Tror inte jag har något kort på honom med luvan, alla andra har blivit plågade med de :)
Har bestämt mig nu, ska testa och se hur de går.
Funkar d visar jag kort här sen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...