17 november 2011

Längtar till första advent

Usch va dålig jag är på att blogga just nu, tror ja har totalt torka i huvudet.
Varit ledig nu i 3 dagar så i morgon är d dags att börja jobba igen. 3 dagar men en bra helg
då jag jobbar dag både i morgon och på lördag :)
Sitter just nu och väntar på att sambon ska komma hem från jobbet så vi kan åka till Rusta.
Ska köpa siffror till blockljusen till advents ljusstaken och lite annat smått å gott :)
Längtar som bara den nu för att få sätta upp allt då jag tycker d blir så mysigt, fattas bara en sak...... och de är snön :)
Lite kaffe nu sen sticka iväg. Kanske visar sen va jag hittat för roligt på Rusta.

1 kommentar:

  1. Jag var till Rusta i förrgår kväll igen, köpte då en gigantiskt stor julstjärna o häng upp i fönstret.

    Ska också jobba i helgen :)

    Kram

    SvaraRadera

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...