24 november 2011

Trevlig lunch

Snart dag att jobba sista kvällen för denna vecka :)
Va ledig i morse då jag sovit dåligt och mått skit efter alls som hänt på jobbet.
Känns lite bättre nu då allt troligtvis ordnar sig och att brukaren inte byter bolag.
Blev bjuden på lunch i dag av chefen och de va riktigt trevligt att få prata av sig lite.
Nu har jag bara en sak till att ta tag i i kväll som är lite jobbig men va gör man inte för att allt ska bli bra i slutänden :)
Nu ska jag ge mina hundar mat innan jag åker till jobbet.

1 kommentar:

  1. Skönt om de blivit bättre, jag har också kväll på jobbet snart.
    Många tror att Pers.ass jobbet är så lätt men det är det svåraste yrket som finns!!

    Kram

    SvaraRadera

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...