31 juli 2011

Skönt med kvällsdopp

Tog med oss kaffe och åkte en sväng ut till Ängsö och badade. De va sååå skönt i vattnet :)
När vi kom hem gick jag över till Jessica (min granne) och lämnade nyckeln då jag vattnat åt henne när hon varit borta.
Titta vilken fin orkidé jag fick :)
Lite bilder från Ängsö. En Vinsent ligger och njuter i solen
Tvärnit efter vägen då jag fick syn på denna.
Här badade vi
Nu ska jag glo lite på tv:n sen sova och i morgon ska Jessica fixa mina naglar som
behöver lite mer glasfiber så dom håller sig hårda och så blir d väl nå fina pärlor kan jag tro :)
Visar i morgon.
Ha en skön kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...