28 juli 2011

Inget badväder

I går planerade vi att ligga på stranden i dag men som vanligt som blev d inget strandväder.
De är varmt idag men mulet så vi åkte till ÖB och Lidl i stället.
På ÖB hade dom 50% på alla ute grejer.
Så nu slog jag till och köpte ett av trollen jag kollat på. Gillar verkligen dessa troll men tycker dom är lite för dyra men med halva priset så var de överkomligt.
Denna lykta ska vara självlysande så vi får väl se i kväll om de funkar :)
Denna kruka har jag länge kollat på men även den alldeles för dyr men nu va de ju halva priset,
och som tur va fanns de 1 vit kvar och den stog de mitt namn på :) :)
Ha en härlig fortsatt dag mina vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....