20 juli 2011

Händelserik dag

Godkväll
Idag har de hänt saker vill jag lova, nu kan jag skratta åt de.
Min granne fixade mina naglar så jag är såå nöjd sen så va vi till Maxi med Ewas tv som gått sönder. Efter de blev de en fika hemma hos Ewa.
Sen åkte vi hem och hämtade kameran för att åka ut och fota lite fina badställen.
och när vi skulle därifrån så såg de ut såhär :) hahahaha
Här låg skyltarna som inte va så lätt att se.
Så nu står våran bil på fel sida av bommen så våran snälla granne fick komma och hämta oss.
Den fadäsen gör vi INTE om igen :)
När vi kom hem va de fullt slagsmål på baksidan så de slutade med att snuten kom och hämtade ena killen, så nu har jag äntligen satt mig till ro och ska bara slöa innan sängen.
I morgon får vi åka och hämta hem våran bil :)
Ha en skön kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....