14 januari 2010

Nu får jag skärpa mig

Hej mina vänner

Har ni saknat mig?

Ja jag vet att jag just nu är skit dålig på att skriva, men tiden bara rinner iväg och på kvällarna är d liggläget i soffan som gäller :)

Från denna vecka så har jag varit borta lite mer på jobb och har även en del nytt på jobbet och då blir man trött innan man kommit in i dom nya rutinerna :)

Men nu så är snart första veckan gjord och nästa går säkert lättare :)

Har nyss suttit i telen med en dam som är intresserad av Casper och vi babblade och babblade och kom sen fram till att hon varit perser uppfödare, tänk va världen är bra liten.

Så vi hade ju massor att prata om och glömde nästan bort varför hon ringt *S*.

Nu ska jag kolla på halv åtta och bara ta d lugnt.

Ha en skön kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....