27 januari 2010

Kaos med all snö

Hejsvejs

Herre gud va d snöar idag, d rent ut sagt vräker ner.

Mysigt så länge man slipper ut på vägarna, tog en promenad med hundarna och dom va helt galna ute i snön :) Själv tyckte jag oxå att d va mysigt så länge man slapp ha motvind för då fick man nästan blunda hehe.

Nu har jag nyss tagit en dusch och tänker bara slappa och slöa tills kl:16 då jag ska iväg en snabbis och jobba.

T har lämnat in bilen för service idag så han skjutsar mig till jobbet sen.

Nu ska jag kolla av lite mail och ta mig en kopp kaffe.

Ha en skön dag och kör försiktigt om ni ska ut på vägarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....