26 januari 2010

Mera snö

God kväll

I dag har d snöat lite här hela dagen och mer ska d komma :)

Inte gör d mig något alls :)

Nu så har man gjort tisdagen oxå, dagarna går fort :)

Börjar vänja mig med att komma hem senare på dagarna nu, så d känns helt ok.

Har fått in nya rutiner så nu funkar allt bra. Hundarna har varit ute och fått käk så nu sitter jag här och skriver och hade tänkt att få i mig lite käk.

Sen blir d soffan och tv för resten av kvällen. I morgon är d onsdag och jag kan ta d lugnt på morgonen och inte stressa iväg och jobba, är ju inte ledig onsdagar längre men börjar inte förrens 16.30 så jag får sovmorgon och hinner göra d jag ska ändå :)

Nu ska jag käka så ha en skön kväll alla :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...