28 augusti 2022

Kräftskiva och 50 års kalas

Förra helgen va de full fart och även denna.

I fredags va vi på kräftskiva på jobbet. Mycket god mat
och en massa skratt som de alltid är när vi träffas allihopa.

Idag fyller syrran 50 år så igår va vi och firade henne.
Fick så goda smörgåstårtor och vanliga tårtor och så trevligt
att träffa alla.
Bara en sak som va jobbigt, denna jäkla fukt som va igår (puh).

Idag har vi bara njutit av att inte ha något inbokat och 
de har varit så mysigt med spöregn hela dagen.

Va en sväng till Mio för att köpa ett mörkgrått överkast, då
jag vill ha mörkt i sovrummet.

Hittade dessa snygga ljusstakar som fick följa med hem.


Har prydnadsgräs av popcorn, som jag tänkte slänga
för jag är lite less på de, men nu kan jag inte slänga de
då jag upptäckt att majs är på g.
Så nu har jag kvar de och ser vad som händer.



Nu ska jag bara njuta i soffan hela kvällen.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...