18 augusti 2022

Belissas Whitening

Njuter för fullt just nu.
Mörkt åskar och regnar, jag hoppas verkligen de kan rensa
bort denna äckliga värme och fukt vi haft i flera dagar.

Nu vill jag ha höst med frisk och härlig luft.

Ledig i 4 dagar så idag har jag badad Molly och städat.
Har även färgat min botten och i morgon ska jag fixa naglarna.

Mycket fester på g just nu.
Diggiloo på lördag, på söndag fira pappa.

Nästa fredag kräftskiva på jobbet och sen på lördagen fira
syrran som fyller 50.

Äntligen har vi fixat nya ben på soffan som är lite högre
än dom vi hade. Så nu kommer roboten under och kan städa.


Idag kom äntligen denna från Belissa som ska bli spännande
att testa.


Nu blir de mat för mig och Molly sen ska jag mysa
i soffan resten av kvällen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...