18 november 2018

Tjoho

Tjingeling

Fy va dålig jag är att uppdatera här nu för tiden 😜

Jobbar jag inte så är de full fart med annat så jag glömmer av detta hela tiden.

Snart är de dags för hundarna att klippa sig igen så nu har dom
fått nya varma tröjor med stjärnor på 😍


I går va de full fart här hela dagen. Sonen, barnbarnet och Dante va här.
Efter en stund va de helt plötsligt 3 barn här som härjade och hade
så roligt.


Dante som är valp tyckte mina tofflor va väldigt goda 😂💗


Idag har vi bytt gardiner, soffkuddar och filtar till beige i stället för
dimrosa i vardagrummet. Passar inte med rosa till jul.

Vi har även tvättat våran leriga bil (blir tyvärr så när jag jobbar då jag åker grusväg)
Kan säga att halva Västerås tvättade sina bilar idag 😏 


Nu blir de straxt middag sen soffa och tv 💪

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....