25 oktober 2018

Tittar in en snabbis

Tiden bara går och jag glömmer totalt bort att skriva här.

Jag har misstänkt i många år att jag har fibro, och för ett tag sen 
blev de bekräftat då jag va hos en rematolog.
Har fått bra mediciner och måste säga att de va många år sen jag
mådde så här bra 😃

I morse mådde inte Selma så bra, hon gick så konstigt så jag misstänkte
att något va fel. Såg att hon va svullen i bak och fick en tid redan idag
hos vet.
Kraftig analsäcksinflammation och en böld 😟
Nu har dom tömt och spolat henne, så nu tror jag inte hon har
lika ont. Surar säkert lite för den där jäkla tratten.
Antibiotica och smärtlindring ska hon ha i 7 dagar och på tis.
nästa vecka ska vi tillbaka på en kontroll.


Denna lilla dam är så duktig i allt hon gått igenom 💖

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...