12 maj 2017

Kanske våren är på g

Fy sjutton va kallt och grått de varit i veckan.
Idag va de äntligen sol och lite varmare, så nu hoppas jag
våren kommer för att stanna.

Äntligen hade Rusta dessa ljusstakar som jag velat haft.
Har funnits på deras hemsida länge men inte i butiken.
Hade oxå turen att dom va på rea :)


När jag va på Rusta så köpte jag även deras cromefärg.


och idag va jag tvungen att testa den :)
Funkar kanon, så bara värmen kommer ska jag gå ner till
Jessica och låna hennes gräsmatta och spraya lite grejer.



Älskar att jag kan ha mina neonfärger igen.
Passar bara på våren/sommaren.


Nu ska jag fortsätta kolla på Lets dance
och i morgon blir de hojåkning för Rädda Barnen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...