04 maj 2017

Åh va jag njuter av detta väder

Tiden bara flyger iväg så jag glömmer bort bloggen :)

Förra helgen sov Aston här, de va full fart hela lördagen.
Maja, Freja och Aston hade så kul. 
Va dom inte ute och cyklade så va dom här och dom skrattade
hysteriskt hela dagen :)



My och Aston har ett speciellt band, hon ligger alltid hos honom :)


Vädret denna vecka är så härligt.


Mina blommor har fått komma ut och dom växer
och frodas.
Tomaterna står inne än, dom får växa på sig lite till innan jag planterar
ner dom i stora krukor.


Idag har jag städat och suttit och solat så nu ska jag
bara slappa och ta de lugnt :)


Snart är de helg igen :) :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....