27 juni 2016

Snart tomater

De är såå roligt när man ser dessa blommor på tomatplantorna.
Tänk att jag la ner några tomatskivor i mars och nu är de på g med tomater :)


Måste visa våran nya högtalare, den är helt grym.
Sånt ljud i en sån liten sak de är knappt man tror de är sant :)
Perfekt att ha på balkongen och ta med till stranden.


Har letat turkosa gardiner ett tag som jag ska ha till hösten.
Har hittat men inte i rätt längd.

Idag va Jessica på stan och hittade de sista paret på Åhlens.
Tänk vilken tur jag har när andra kollar åt mig när dom är ute och handlar hehe.

För några veckor sen ringde syrran då hade hon hittat men tyvärr va dom
för korta.
Så nu har jag kuddarna till soffan och nya gardiner till hösten :)


Nu ska jag slappa i soffan innan de blir sängen.
I morgon är de slut på ledigheten och dags att börja jobba igen.

Bara 4 dagar kvar :) :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...